مشورت یکی از ارکان مهم سلامت تصمیم گیری هاست. بنا به فرمایش پیامبر اعظم (ص) « هیچ قومی مشورت نکردند جز آنکه به بهترین امور هدایت یافتند.
کد خبر: ۸۴۲۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۱ 28 April 2020

پیام تبريک فرماندار شهرستان لنده به مناسبت روز ملي شوراها 

سید خدا دوست موسوی فرماندار شهرستان لنده در پیامی روز ملی شوراها را تبریک گفت.

متن پيام صادره از سوي  فرماندار شهرستان لنده  به این شرح است؛

بسمه تعالی

« و امرهم شوری بینهم »

سپاس و ثنای بی حد بر خالقی که به لطف استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران و در راستای احترام و اکرام به شخصیت و هویت انسان و مردم عزیز ایران نهادی به نام شورای اسلامی در این کشور شکل گرفت.

مشورت یکی از ارکان مهم سلامت تصمیم گیری هاست. بنا به فرمایش پیامبر اعظم (ص) « هیچ قومی مشورت نکردند جز آنکه به بهترین امور هدایت یافتند.

شکل گیری نهاد شورا  در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که ریشه در قرآن و مبانی دین مبین اسلام دارد نشان  دهنده مردم سالاری دینی در جامعه و عینیت بخشیدن فرایند واگذاری امور به مردم است ، که  به بركت این اتفاق ، نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود و جامعه ای كه در آن زندگی می كنند، دوچندان شده است و شوراها نيز با دارا بودن ماهيتي مردمي مي توانند نقش بسزايي در تداوم حرکت رو به رشد اين نظام الهي و مردمي داشته باشند.

با عنایت به سیاست های دولت تدبیر وامید مبنی بر پررنگ شدن نقش مردم در اداره جامعه اميد است به حول و قوه الهي و همت عالي مردم و مسئولين روز به روز اين نهاد،بالنده تر و با تجربه تر از پيش در جهت ارائه«خدمت خالصانه » و تصميم گيري در حوزه وظايف و اختيارات خود بر اساس آيه «و امرهم شوري بينهم» گام بردارد.

اینجانب این روز را به همه عزیزان در شوراهای شهر و روستا و دهیاری ها تبریک عرض می کنم و امید دارم در سایه همراهی مردم, مدیریت شوراهای اسلامی شهر و روستا, اقدامات همدلانه شهرداری شهر لنده و دهیاری ها و همراهی دستگاه های اجرایی بتوانیم در تحقق شعار سال که با تدبیر مقام معظم رهبری به عنوان "جهش تولید " مزین گردیده , موفق باشیم و شهرستان لنده به جایگاه واقعی خود در عرصه های مختلف اقتصادی, عمرانی, فرهنگی, اجتماعی و سیاسی دست یابد.

سید خدادوست موسوی 

فرماندار شهرستان لنده 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار